اشعار حضرت زهرا (س) - دیشب به یادت ای گل راز و نیاز کردم
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

تاریخ : جمعه 11 بهمن 1398
بازدید : 955
نویسنده : محمدعلی میرزایی

دیشب به یادت ای گل راز و نیاز کردم

امشب کنار قبرت سجاده باز کردم

 

دیشب به خواب رفتی ای بی خبر ز دردم

با دیدگان گریان بر تو نماز کردم

 

دیشب ز فکر زینب یک لحظه من نخفتم

طفل یتیمه ات را تا صبح ناز کردم

 

برخیز مرغک عشق پرواز دیگری کن

آن در که بود بسته من نیمه باز کردم

 

بر مجلس عزایت هرگز کسی نیامد

از سوز دل نوایی جانسوز ساز کردم

 

حلّال مشکلاتم زهرا فقط تو بودی

من دست دادخواهی بر تو دراز کردم

 

در غزوه ها چو شیری بر خصم حمله بردم

هر جا که پا نهادم صید گراز کردم

 

بر گردنم چو دشمن دیدی طناب انداخت

با همتت طناب بیداد باز کردم

 

در سایۀ سکوتم صدها قیامتی بود

اسلام را ز صبرم آینده ساز کردم

 

قُنفُذ تو را مکرر با تازیانه می زد

فریاد از سکوت اهل حجاز کردم

 

گفتی که مخفیانه دفنت کنم دل شب

من محرم تو هستم که کشف راز کردم

  http://eslamdl.loxblog.com

خوش زادم و یک عمرست مداح اهلبیتم

از پیشگاه مولا اخذ جواز کردم

 

خوش زاد




:: موضوعات مرتبط: اشعار حضرت زهرا (س) , ,
:: برچسب‌ها: اشعار حضرت فاطمه زهرا (س) , اشعار شهادت حضرت زهرا (س) , اشعار خوش زاد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


با نظرات خود، ما را در پیشرفت وبلاگ یاری کنید








RSS

Powered By
loxblog.Com