مداحی حسین سیب سرخی - اشک از چشام میباره از غم تو رو گونه
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399
بازدید : 787
نویسنده : محمدعلی میرزایی

عنوان فایل: اشک از چشام میباره
مدت زمان: 04:13
حجم فایل:

2.977 کیلوبایت

 

اشک از چشام میباره  از غم تو رو گونه

کردی با عشقت آقا  دل منو دیوونه

از بچگیم نگاهت دلم رو تا خدا برد

تو دیوونه میخواستی  قرعه به نام من خورد


سالار زینب  سالار زینب  سالار زینب  سالار زینب

 http://eslamdl.lxb.ir

از بین این خلایق  منو دونستی لایق

عشقتو هدیه کردی  به تو شدم من عاشق

من از همه بریدم  عشق تو رو خریدم

تو قاب عکس ذهنم  عکس تو رو کشیدم

 

ثارالله حسین بن علی  وجه الله حسین بن علی

 http://eslamdl.lxb.ir

دل خرابم از عشق دیگه نمیشه تعمیر

گمونم اما آقا از عشق تو شدم پیر

با غم عجینم آقا  من بدترینم آقا

ولی بذار یه بار تا تو رو ببینم آقا

برای دانلود مجموعه مداحی های حسین سیب سرخی اینجا کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: مداحی امام حسین (ع) , سیب سرخی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


با نظرات خود، ما را در پیشرفت وبلاگ یاری کنید








RSS

Powered By
loxblog.Com