مداحی حسین سیب سرخی - الا ای لیلی لیلا ز جا خیز
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399
بازدید : 943
نویسنده : محمدعلی میرزایی

عنوان فایل: الا ای لیلی لیلا ز جا خیز
مدت زمان: 07:07
حجم فایل:

2.508 کیلوبایت

الا ای لیلی لیلا ز جا خیز

که از سوی حرم مجنونت آمد

نظر کن بر سر بابای پیرت

شکسته قامت و دلخونت آمد

به دیده اشک و در قلبم تلاطم

به زانو لرزه دارم از غم تو

ببین بر سینه من زخم کاری

شده محتاج دست مرهم تو

غریب است و کسی بر سر نداره

حسین من مگر مادر نداره

مرمل بالدماء سالار زینب

مرمل بالدماء سالار زینب

 http://eslamdl.lxb.ir

شکسته در گلو بغض غم تو

دگر بالا نمی آید صدایت

به سنگ نیزه و شمشیر دشمن

شکست آئینه احمد نمایت

تن پاکت علی جان اربا اربا

شده از هم جدا آب و گل تو

زبانه می کشد آتش ز قلبم

چون میخندد به اشکم قاتل تو

اگر کشتند چرا آبت ندادند

اگر کشتند چرا آبت ندادند

 http://eslamdl.lxb.ir

اذان گوی حرم ای لاله من

چرا پژمرده و زردی علی جان

تو را ترسم اگر گیرم در آغوش

ز هم پاشیده تر گردی علی جان

نمانده قطره آبی در دو چشمم

ببین خون ز دیده جاری من

ببین حال خرابم را علی جان

که عمه آمده بر یاری من

مزن آتش به قلب پاره پاره

مسوزان سینه ام را جان بابا

الا ای مظهر غیرت نظر کن

که عمه آمده در بین اعدا

خدا حافظ علی ای نور عینم

پرستویم رسیده وقت پرواز

علی لب می گذارم بر لبانت

دلم دل بی قراری می کند باز

علی اکبر گل لیلا علی جان

علی اکبر گل لیلا علی جان

برای دانلود مجموعه مداحی های حسین سیب سرخی اینجا کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: مداحی حضرت علی اکبر (ع) , سیب سرخی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


با نظرات خود، ما را در پیشرفت وبلاگ یاری کنید








RSS

Powered By
loxblog.Com