مداحی حسین سیب سرخی - ای نگار بی قرینه تو خودت منو خریدی
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

تاریخ : چهار شنبه 29 بهمن 1399
بازدید : 523
نویسنده : محمدعلی میرزایی

عنوان فایل: ای نگار بی قرینه تو خودت منو خریدی
مدت زمان: 07:32
حجم فایل:

5.311 کیلوبایت

ای نگار بی قرینه تو خودت منو خریدی

حلقه بر گوش تو گشتم  به جنون منو کشیدی

توی لحظه هام همیشه از غم تو غرق آهم

نیازی به کس ندارم تا تو هستی تکیه گاهم

تویی صاحب اختیار دلم  تویی لاله بهار دلم

با تو قلب من غمی نداره  تویی یار تکسوار دلم

مولای من حسینه  مولای من حسینه  مولای من حسینه

http://eslamdl.lxb.ir

برا قلب نا امیدم همیشه امیدی ارباب

هر کجای دنیا باشم روزیمو تو میدی ارباب

اگه آتیش جهنم بسوزونه سر تا پامو

نمیتونه بسوزونه دست و سینه و چشامو

من با اینکه خیلی پست و بدم

همیشه به خیمه ات اومدم

گریه کردم از غم تو آقا

من به عشق تو به سینه زدم

مولای من حسینه  مولای من حسینه  مولای من حسینه

 http://eslamdl.lxb.ir

شوق دیدار مزارت شب و روز برام نذاشته

خوش به حال اون کسی که پا تو کربلا گذاشته

خاک کربلات شفای درد بی دواست حسین جان

گنبد و ضریح پاکت خونه خداست حسین جان

کاش آقا مسافرت می شدم  عاشقونه سائلت می شدم

تموم شبای جمعه آقا  عاشقونه زائرت می شدم

مولای من حسینه  مولای من حسینه  مولای من حسینه

برای دانلود مجموعه مداحی های حسین سیب سرخی اینجا کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: مداحی امام حسین (ع) , سیب سرخی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


با نظرات خود، ما را در پیشرفت وبلاگ یاری کنید








RSS

Powered By
loxblog.Com